Terenowa Komisja Egzaminacyjna

Dlaczego żegluga ródlądowa

Transport Rzeczny Naqtura 2000

PODPISY/UTERSCHRIFTEN

 

Inspekcja techniczna

Tabela nr 1. Opłata za czynności inspekcyjne

 

Pkt

Zakres inspekcji statku

Wysokość opłaty

w polskich złotych

1

2

3

1

budowa:

a) statku i jego kadłuba, w szczególności ich wytrzymałość i stateczność,

b) maszynowni, kotłowni i zasobników paliwa;

1200

2

prześwit bezpieczny, wolna burta, w tym minimalna wolna burta, oraz znaki i podziałki zanurzenia

300

3

właściwości manewrowe

1200

4

urządzenia sterowe

600

5

sterówka

400

6

budowa maszyn

900

7

urządzenia elektryczne

600

8

spełnianie wymagań bezpieczeństwa dotyczących ochrony wód, powietrza lub ochrony przed hałasem

500

9

wyposażenie

500

10

spełnianie wymagań technicznych w zakresie bezpieczeństwa w miejscu pracy

300

11

pomieszczenia dla załogi

300

12

urządzenia grzewcze, do gotowania i chłodzenia zasilane paliwem

300

13

instalacje gazu płynnego dla celów gospodarczych

300

 

Tabela nr 2. Wskaźniki korygujące opłaty za czynności inspekcyjne

Obliczoną według tabeli nr 1 sumę opłat należnych za poszczególne czynności inspekcyjne należy pomnożyć przez odpowiedni wskaźnik korygujący, ustalony dla rodzaju statku oraz rejonu pływania.

 

Pkt

 

Wskaźnik

korygujący

1

2

3

Wszystkie statki

1

dopuszczone do żeglugi w rejonie 1

1,20

2

dopuszczone do żeglugi w rejonie 2

1,10

3

dopuszczone do żeglugi w rejonie 3 i 4

1,00

Statki towarowe bez własnego napędu mechanicznego

1

barki do 500 t

0,50

2

barki powyżej 500 t do 1500 t

0,75

3

barki powyżej 1500 t

1,00

Statki towarowe z własnym napędem mechanicznym

4

barki motorowe do 500 t

0,75

5

barki motorowe powyżej 500 t do 1500 t

1,00

6

barki motorowe powyżej 1500 t

1,15

7

zbiornikowce z napędem do 500 t

1,20

8

zbiornikowce z napędem powyżej 500 t do 1500 t

1,25

9

zbiornikowce z napędem powyżej 1500 t

1,30

Holowniki pchacze i lodołamacze

10

o łącznej mocy maszyn do 250 kW

0,75

11

o łącznej mocy maszyn powyżej 250 kW do 500 kW

1,00

12

o łącznej mocy maszyn powyżej 500 kW do 1500 kW

1,25

13

o łącznej mocy maszyn powyżej 1500 kW

1,50

Inne statki motorowe i żaglowe oraz łodzie robocze bez napędu mechanicznego

14

o wyporności do 60 m³

0,50

15

o wyporności powyżej 60 m³

0,80

16

statek do połowu ryb o wyporności do 60 m³ z własnym napędem

0,75

17

statek do połowu ryb o wyporności powyżej 60 m³ z własnym napędem

1,00

Promy motorowe

18

o nośności do 75 pasażerów

1,00

19

o nośności od 76 do 400 pasażerów

1,25

20

o nośności powyżej 400 pasażerów

1,50

Statki pasażerskie

21

statek wycieczkowy o nośności do 75 pasażerów

1,00

22

statek wycieczkowy o nośności od 76 do 400 pasażerów

1,25

23

statek wycieczkowy o nośności powyżej 400 pasażerów

1,50

24

statek kabinowy z miejscami sypialnymi o nośności do 75 pasażerów

1,25

25

statek kabinowy z miejscami sypialnymi o nośności od 76 do 400 pasażerów

1,50

26

statek kabinowy z miejscami sypialnymi o nośności powyżej 400 pasażerów

1,60

 

Kontakt
pl de en

Urząd Żeglugi Śródlądowej
we Wrocławiu

godziny pracy urzędu:
poniedziałek - piątek:
    godz: 800 - 1600

 tel. / fax: 71 329 18 93
e-mail: urzad@wroc.uzs.gov.pl

Pobierz vCardNapisz do nasNapisz wniosek


adres: pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław

konto nr

59 1010 1674 0011 0822 3100 0000

NIP 895-18-30-432

Budynek Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego

Piętro II

 

pok. 2149

Załogi i Statki

pok. 2150

Finanse i Administracja

pok. 2151

Nadzór nad Żeglugą

pok. 2153

Sekretariat

pok. 2154

Dyrektor

 

Mapka dojazdu


Strona urzędu żeglugi
Strona dziennika ustaw RP
Strona Monitora Polski
Strona biuletynu informacyjnego

Dla pracowników:

Copyright © 2011-2017 Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

Created by: red.com.pl